STRAŇANEK, J. Analýza marketingové strategie vybrané společnosti a návrhy na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
V předložené diplomové práci oceňuji dobře a systematicky zpracovanou analýzu současného stavu zvolené společnosti. Jednotlivé připravené návrhy navazují na závěry z analýz a soustřeďují se především do produktové oblasti a oblasti marketingové komunikace. Dále se pak věnuje dlouhodobějšímu strategickému záměru vstupu na zahraniční trh. Návrhy mohly být připraveny v ucelenější formě kompletní marketingové strategie. Otázka k obhajobě: Strategický návrh zahraniční expanze směřuje k otevření hotelu v Rakousku. V čem spatřujete nejvýznamnější rizika ohrožující realizaci tohoto záměru? Jak jim čelit?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Diplomová práca je spracovaná systematicky a na odbornej úrovni. Dá sa v nej jednoducho orientovať a sú v nej popísané všetky dôležité súvislosti. Cieľ práce je v plnom rozsahu splnený a jednotlivé návrhy sú detailne spracované a využiteľné v praxi.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 102427