STRAŇANEK, J. Analýza marketingové strategie vybrané společnosti a návrhy na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené diplomové práci oceňuji dobře a systematicky zpracovanou analýzu současného stavu zvolené společnosti. Jednotlivé připravené návrhy navazují na závěry z analýz a soustřeďují se především do produktové oblasti a oblasti marketingové komunikace. Dále se pak věnuje dlouhodobějšímu strategickému záměru vstupu na zahraniční trh. Návrhy mohly být připraveny v ucelenější formě kompletní marketingové strategie. Otázka k obhajobě: Strategický návrh zahraniční expanze směřuje k otevření hotelu v Rakousku. V čem spatřujete nejvýznamnější rizika ohrožující realizaci tohoto záměru? Jak jim čelit?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

MA, Martin Faith,

Diplomová práca je spracovaná systematicky a na odbornej úrovni. Dá sa v nej jednoducho orientovať a sú v nej popísané všetky dôležité súvislosti. Cieľ práce je v plnom rozsahu splnený a jednotlivé návrhy sú detailne spracované a využiteľné v praxi.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 102427