NÉMETH, N. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Práce je zpracovaná na velmi dobré úrovni, připomínky k obsahu a formě jsou uvedeny výše v textu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B Návrhová část je velmi dobře zpracovaná, autor rozvíjí řadu námětů pro zlepšení současné praxe ve firmě.
Přínos a praktické využití návrhu B Návrhy jsou jasně formulované, ale ne vždy jsou rozpracované i do úvah o ekonomických, organizačních a časových aspektech jejich realizace.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Autor zpracoval dané téma zcela samostatně.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A Bez připomínek.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A Bez připomínek.
Splnění cíle a rozsahu zadání B Cíle práce nejsou explicitně definované, explicitně je nicméně zřejmé, že zaměření na spokojenost zákazníků, počínaje teoretickým vymezením tohoto pojmu, přes popis současné situace v kontextu dané firmy až po návrhy tvoří ucelený komplex, logicky uspořádaný.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A Teoretické pasáže jsou zpracovány na velmi dobré úrovni. Výběr literatury svědčí o velmi dobrém přehledu o dané problematice.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A Jasně a přehledně zpracované.
Navrhovaná známka
B

Otázky

Posudek oponenta

Füzek, Peter

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 23540