KUBÍK, J. Marketingový plán pro Fitness ProGym [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového plánu s cílem zvýšení počtu návštěvnosti a tržeb provozovny. Postup řešení odpovídá tématu práce. Student použil standardní metody, které doplnil marketingovým průzkumem. Zjištěné problémy byly východisky pro sestavení návrhů na úpravu nástrojů marketingového mixu. Návrhy jsou rozpracovány na uspokojivé úrovni, mohly být detailněji rozvedeny. Největší důraz student klade na propagaci a materiální prostředí posilovny. Závěrečná práce je zpracována uspokojivým způsobem. Obsahuje výraznější nedostatky, které neovlivňují výsledky práce. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě závěrečné práce: 1) Uvádíte, že většinu akcí určených na podporu prodeje bude realizovat sám majitel. Znamená to, že nevzniknou skutečně žádné náklady? Vysvětlete, prosím, tuto situaci. 2) Jakou návštěvnost, popř. jaké zvýšení návštěvnosti předpokládáte na základě realizace Vašich návrhů?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Ján Kubík ke své práci zvolil poměrně zajímavé a aktuální téma. Pokud chce dnes firma v konkurenčním prostředí uspět, nelze opomíjet propagaci a komunikaci s okolním světem. Bakalářská práce je strukturovaná do tří základních částí - teoretická a analytická část a návrh vlastního řešení. Student identifikoval základní problémy a nedostatky fitness centra. Využitý marketingový výzkum odpovídá náročnosti práce, nicméně by bylo vhodné více prezentovat získané výsledky již v samotné práci a okomentovat výsledky v grafech, než je prezentovat zejména v příloze. Vlastní návrh řešení lze přímo aplikovat do praxe i dle správně zvoleného harmonogramu. Cíl práce byl splněn.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | D | ||
Splnění stanovených cílů | C |
eVSKP id 110751