NAVRÁTILOVÁ, A. Návrh marketingové strategie firmy YONEX - zavedení nového výrobku na český trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
There is a well performed analysis in the thesis. I appreciate summary tables for each particular analysis that helps reader in orientation. The proposals are well structured but could be worked out deeper. F.e. communication strategy could be prepared including seasonal communication plan for selected communication channels. Question: Where do you see major risks that could negatively influence your proposals? How to eliminate their influence?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
This thesis is well structured and meets the requirement of master's thesis. I appreciate single and clear format of tables after every analysis. The text has a good level of English language, there are minor errors in the text.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 95234