KUBÍN, J. Analýza vybraných ukazatelů ZŠ Husova pomocí časových řad [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Otázky k obahjobě: Měl jste již možnost seznámit vedení školy s Vaší prací? Pokud ano, jak hodnotí Vaše návrhy? Jak jste hodnotil vhodnost zvolených regresních funkcí?
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění stanovených cílů | B | ||
| Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
| Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
| Praktická využitelnost výsledků | C | ||
| Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
| Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
S vlastními návrhy řešení autora práce lze s určitými výhradami souhlasit. Potenciál školy v sektoru investic je spíše relevantní otázkou pro jejího zřizovatele než pro samotné vedení školy. V oblasti investic je škola i přes právní subjektivitu zcela podřízena svému zřizovateli. Úspory jsou jistě možné v oblasti spotřeby energie (zateplení školy ovšem není možné kvůli památkově chráněné fasádě). Zcela souhlasím s autorovým doporučením pro efektivní využití školní budovy v době letních prázdnin. Pokles žáků se podařilo v letošním školním roce zastavit, od příštího školního roku naopak očekáváme mírný nárůst. PR školy je skutečně jejím slabším místem a navrhovaná inzerce je jistě možným řešením.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění stanovených cílů | B | ||
| Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
| Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
| Praktická využitelnost výsledků | C | ||
| Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
| Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 73317