PŘIKRYLOVÁ, V. Analýza výkonnosti call centra pomocí statistických metod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Diplomová práce slečny Ing. Veroniky Přikrylové byla zpracována na téma Analýza výkonnosti call centra pomocí statistických metod. Cílem práce bylo zhodnotit klíčové oblasti výkonnosti call centra a navrhnout opatření vedoucí k jeho zlepšení. Práce je zpracována na vysoce kvalitní úrovni. Na téma se dívá především z praktického pohledu. Práce má odpovídající strukturu a grafickou úroveň. Použité metody jsou vhodně zvoleny a aplikovány. Rozsah přehledu literatury je dostačující a odpovídá typu práce. Práce řeší aktuální situaci call centra, dává jasná doporučení. Důležitou součástí práce je vytvořený program pro sledování klíčových ukazatelů výkonnosti. Program je přehledný a vhodný pro využití v dalších letech. Z doporučení je patrné, že autorka věnovala intenzivní přípravu k získání informací o společnosti. Z těchto důvodů doporučuji práci k závěrečné obhajobě a hodnotím známkou výborně. Otázka k obhajobě: Jak dále by šel Vámi vytvořený program rozšířit?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 65652