PŘIKRYLOVÁ, V. Analýza výkonnosti call centra pomocí statistických metod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Doubravský, Karel

Diplomová práce slečny Ing. Veroniky Přikrylové byla zpracována na téma Analýza výkonnosti call centra pomocí statistických metod. Cílem práce bylo zhodnotit klíčové oblasti výkonnosti call centra a navrhnout opatření vedoucí k jeho zlepšení. Práce je zpracována na vysoce kvalitní úrovni. Na téma se dívá především z praktického pohledu. Práce má odpovídající strukturu a grafickou úroveň. Použité metody jsou vhodně zvoleny a aplikovány. Rozsah přehledu literatury je dostačující a odpovídá typu práce. Práce řeší aktuální situaci call centra, dává jasná doporučení. Důležitou součástí práce je vytvořený program pro sledování klíčových ukazatelů výkonnosti. Program je přehledný a vhodný pro využití v dalších letech. Z doporučení je patrné, že autorka věnovala intenzivní přípravu k získání informací o společnosti. Z těchto důvodů doporučuji práci k závěrečné obhajobě a hodnotím známkou výborně. Otázka k obhajobě: Jak dále by šel Vámi vytvořený program rozšířit?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Novotná, Veronika

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 65652