MOGGERT, M. LABORARTORY BRNO [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. 2013.
Výraznými rysy přístupu studentky ke zpracování zadaného úkolu jsou pracovní nasazení od samého počátku, poctivost a svědomitost, se kterými se autorka pouští do řešení tématu. Zároveň prokázala schopnost pracovat v reálném čase – správně rozvrhnout vyměřený časový limit do potřebných úseků s vědomím termínu dokončení díla. Za jeden z nesporných kladů koncepčního přístupu studentky považuji schopnost hledat a najít nosnou myšlenku, posoudit možnosti území a záměry potenciálního investora, definované v zadání práce, určit hlavní filozofickou linii řešení, výrazně vyvinutý je rovněž autorčin smysl pro posouzení řešených problémů v nejširších souvislostech, schopnost účinně využít analýzu prostředí a tématu v následné tvůrčí fázi.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Přístup studenta ke zpracování | A | 100 | Autorka předkládá rozsáhlý, propracovaný a zdařilý návrh s profesionální úrovní grafické prezentace |
Ve stupni bakalářského projektu mimořádně propracovaný a nadstandardně prezentovaný koncept návrhu, kterému nelze po formální stránce prakticky nic vytknout.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Urbanistické řešení | A | promyšlený, funkční a logický koncept, reagující na situaci řešeného území | |
Architektonické řešení | B | výrazná forma, oživující stávající fádní zástavbu zajímavým akcentem v nároží do křižovatky ulic Koliště a Milady Horákové | |
Provozní řešení | A | velmi promyšlené a detailně propracované | |
Technicko konstrukční řešení | A | logický, funkční stavebně konstrukční koncept, přiměřený významu navrhované stavby | |
Formální úroveň | A | nadstandardně graficky vybavený projekt, náročnou adjustací velmi názorně dokumentující záměry autorky. |
eVSKP id 66163