VAŠENDOVÁ, D. Sponzoring a reklama jako zdroj financování fotbalového klubu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Kysel, Jiří

Závěrečná práce Dominiky Vašendové se zabývá financováním fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno, především pak sponzoringem a reklamou tohoto subjektu. Cílem práce bylo zanalyzovat současný stav sponzoringu a reklamy v tomto klubu a na základě analýzy uvést vlastní návrhy řešení. Ve zdařilé teoretické části studentka rozebrala fotbal jako součást tělesné kultury, řešila marketing, financování sportu a sportovních klubů i možnosti sportovní reklamy. Praktická část obsahuje swot analýzu, dále analýzu současného stavu financování klubu i zajímavé porovnání s jinými kluby české i zahraniční kopané. Ve vlastních návrzích pak kolegyně jako hlavní východisko zvolila zviditelnění klubu veřejnosti a kontakt s fanoušky. Návrhy řešení jsou zajímavé a reálně uchopitelné, cíl práce tak byl splněn. Otázka k obhajobě: Jak byste nastavila cenu vstupného pro příští ligový ročník ve srovnání s posledním, případně doporučujete regulovat výši vstupného v závislosti na sportovních výsledcích týmu? Práci hodnotím jako velmi dobrou a doporučuji ji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíle byly splněné velmi dobře
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Vhodné použití metod i způsobů řešení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Nadprůměrně zvládnuto
Praktická využitelnost výsledků A Prakticky využitelné vlastní návrhy řešení
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Průměrně zvládnuto
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Průměrně zvládnuto
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Ostrý, Vlastimil

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 62806