VAŠENDOVÁ, D. Sponzoring a reklama jako zdroj financování fotbalového klubu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Závěrečná práce Dominiky Vašendové se zabývá financováním fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno, především pak sponzoringem a reklamou tohoto subjektu. Cílem práce bylo zanalyzovat současný stav sponzoringu a reklamy v tomto klubu a na základě analýzy uvést vlastní návrhy řešení. Ve zdařilé teoretické části studentka rozebrala fotbal jako součást tělesné kultury, řešila marketing, financování sportu a sportovních klubů i možnosti sportovní reklamy. Praktická část obsahuje swot analýzu, dále analýzu současného stavu financování klubu i zajímavé porovnání s jinými kluby české i zahraniční kopané. Ve vlastních návrzích pak kolegyně jako hlavní východisko zvolila zviditelnění klubu veřejnosti a kontakt s fanoušky. Návrhy řešení jsou zajímavé a reálně uchopitelné, cíl práce tak byl splněn. Otázka k obhajobě: Jak byste nastavila cenu vstupného pro příští ligový ročník ve srovnání s posledním, případně doporučujete regulovat výši vstupného v závislosti na sportovních výsledcích týmu? Práci hodnotím jako velmi dobrou a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Cíle byly splněné velmi dobře | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Vhodné použití metod i způsobů řešení | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Nadprůměrně zvládnuto | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Prakticky využitelné vlastní návrhy řešení | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Průměrně zvládnuto | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Průměrně zvládnuto |
eVSKP id 62806