PLUHÁČEK, S. Uplatnění marketingu v sektoru služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Předložeá práce se zabývá aktuální problematikou zvýšení úrovně poskytování služeb v oblasti cestovního ruchu, konkrétně pak zlepšením nabídky služeb vybraného bytovacícho a stravovacího komplexu v Břeclavi. Téma je pojato komplexně, oproti explicitně formulovanému cíli se autor zabýval širšími souvislostmi, než jen komunikačním mixem. Toto je rozhodně pozitivní rys práce. Návrhy jsou rozpracované do různé úrovně podrobnosti, některé jsou dotažené i do jasně formulovaných dílčích kroků, jiné jsou spíše naznačené. V každém případě mohu konstatovat, že DP splňuje nároky na tento druh prací kladené, a doporučuji práci k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Král, Pavel

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 37657