LUDVÍK, M. Návrh rozvoje značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Author has presented overall proposal for the brand development or real company. Context of rebranding as stated in the assignment could have been stressed more. Propsal can be used as a solid base for the brand development. Questions: How could you test your proposal? How could you evaluate results and efficiency of rebranding?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
The main goal of the theses was proposal of brand development framework. I see the goal achieved. The author made systematic and useful analysis with intensive focus on brand identity elements, including basic benchmark with major competitors. Prepared proposals are coming out of analytical outcomes and reflect requirements for the developed brand framework. The theses is on good professional as well as formal level and I recommend it for the defense.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 143326