KRÄMER, P. Studie efektivnosti distribuce s vazbami na obslužnost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Řešil zásadní problém obchodování a tím je distribuce dostupného zboží pro obchod a doprava k zákazníkovi. K řešení přistupoval se znalostmi, které získal v průběhu studia a tyto převedl v dovednosti, uplatněné v návrzích řešení. Důležité je podotknout, že autor si je věnom trendů v obchodování ke spokojenosti zákazníků a tím získání konkurenční výhody.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Bakalářská práce je napsána tvořivě a s nápaditostí. Má veškeré předpoklady pro obhájení, už jen proto, že jejími výstupy se bude podnik inspirovat v řešení problematiky prodeje a distribuce. Radil bych však v oblasti internetového prodeje sortimentu založit internetový obchod nezávislý na webových stránkách společnosti. Tato závislost by mohla mít negativní vliv na příliv nových zákazníků.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 71187