KRÄMER, P. Studie efektivnosti distribuce s vazbami na obslužnost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Jurová, Marie

Řešil zásadní problém obchodování a tím je distribuce dostupného zboží pro obchod a doprava k zákazníkovi. K řešení přistupoval se znalostmi, které získal v průběhu studia a tyto převedl v dovednosti, uplatněné v návrzích řešení. Důležité je podotknout, že autor si je věnom trendů v obchodování ke spokojenosti zákazníků a tím získání konkurenční výhody.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Pagáč, Jan

Bakalářská práce je napsána tvořivě a s nápaditostí. Má veškeré předpoklady pro obhájení, už jen proto, že jejími výstupy se bude podnik inspirovat v řešení problematiky prodeje a distribuce. Radil bych však v oblasti internetového prodeje sortimentu založit internetový obchod nezávislý na webových stránkách společnosti. Tato závislost by mohla mít negativní vliv na příliv nových zákazníků.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 71187