OUJEZSKÝ, V. Návrh laboratorních úloh pro předměty Cisco akademie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.
Student vytvořil rozsahem i kvalitou velmi zdařilou práci. Výsledky budou využity ve třech předmětech Cisco akademie.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 20/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Předložená diplomová práce je zaměřená na problematiku směrování, přepínání a řešení problémů v sítích využívající zařízení společnosti Cisco. V diplomové práci byly vytvořeny laboratorní úlohy pro předměty Cisco akademie. Úlohy byly navrženy s ohledem na možnosti výukových laboratoří a s použitím dostupného vybavení. Zadání práce považuji za splněné. Práce má logické členění a strukturu. V první části je stručně teoreticky rozebráno směrování a přepínání. Dále jsou také uvedeny kroky při řešení problémů v síti. Teoretická část je stručná (jak požaduje zadání), ale ocenil bych v této části práce více odkazů na literaturu pro případné zájemce o hlubší studium problematiky. Výsledné texty pro navržené úlohy jsou členěny přehledně a jednotlivé kroky dobře vysvětleny. Stejně tak konfigurační příkazy. Výstupem řešení práce jsou i konfigurační soubory a prezentace pro výuku jednotlivých úloh. Text práce je po odborné stránce na dobré úrovni. Tuto však občas sráží slangové výrazy (např. aktivní VLANu), neuvedení plného významu zkratky v místě jejího prvního užití. Seznam zkratek je naštěstí v práci obsažen. Také by bylo vhodné se v teoretické části častěji odkazovat na literaturu. Konstanty jsou chybně ve vzorcích i textu naformátovány kurzívou. Text práce po formální stránce vykazuje jisté nedostatky a to především typografického charakteru. Mezi tyto patří nejednotné formátování konzolových příkazů (někde jsou zvýrazněny – např. str. 25, jinde ne), nepřehlednost většiny obrázků zapojení úloh, chybějící interpunkce ve výčtech. Také citovaná literatura není naformátována podle normy. Práci doporučuji k obhajobě s celkovým ohodnocením A/91 bodů.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | B | 44/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 19/20 | |
Formální zpracování práce | B | 8/10 |
eVSKP id 40235