PAVELKOVÁ, K. Zlepšování procesů služeb stravování a ubytování [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Fiala, Alois

Diplomantka řešila dosti složité téma - mapování procesů a systému managementu kvality zařízení, jež je součástí vysoké školy. Akademické prostředí se vyznačuje značnou nekomunikativností, pramenící z (neoprávněného) pocitu nadřazenosti. Přesto úlohu zvládla v rozsahu zadání a vytvořila potřebnou výchozí základnu pro další budování systému řízení kvality a jeho případnou certifikaci.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry A
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii A
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací A
Samostatnost studenta při zpracování tématu A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Pata, Vladimír

Práce je na zpracována velmi kvalitně, s důrazem na přesnost, specifikování pojmů a především modernost. V práci jsou taktéž použity moderní literární prameny.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry A
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii A
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 20261