PÓCSOVÁ, L. Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Koráb, Vojtěch

Diplomová práce zpracované dle konkrétního zadání společnosti MOTORTEC, s.r.o. Práce je věcně správná, bez závažných chyb. K práci nemám žádné doplňující otázky.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B Odborně je práce na velmi dobré úrovni.
Přínos a praktické využití návrhu B Práce je zpracována dle konkrétních požadavků společnosti MOTORTEC, s.r.o.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Studentka byla při zpracování práce značně samostatná a iniciativní.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B V práci mohlo být použito více anglických titulů literatury.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A Formálně i graficky je práce bez chyb. Tabulky i grafy jsou zpracovány dle požadavků směrnice pro zpracování diplomových prací.
Splnění cíle a rozsahu zadání A Cíle práce byly splněny.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B Teoretická část je velmi dobrá. Připomínka k anglické literatuře platí (viz. výše).
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A Analytická část je kritická, podepřená empirickým šetřením v terénu.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Tregler, Jiří

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 54511