ČERMÁKOVÁ, M. REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. .
Studentka pracovala průběžně, reagovala na připomínky vedoucího práce, k řešení problémů přistupovala aktivně. Projekt řešila lehce, nepouštěla se do složitých filozoficko koncepčních úvah, práce má dynamiku a lehkost. Mým úkolem je zhodnotit způsob, jakým byl projekt vytvořen a jak o něm byl jeho autor schopen uvažovat a to je také předmětem mého hodnocení.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Přístup studenta ke zpracování | B |
Velmi, velmi zdařilé řešení Pomerančové zahrady (i když květináče asi nikdo nebude přenášet na zimu dál, než do stávajících skleníků). V Holandské zahradě víc zajímavých nápadů než sama snese (copak není to nejlepší znovu-se-navrátivší socha Neptuna?). Mezi nimi Kulturní kavárna … fajn, zajímavá. Architektonické řešení - už jsem si zvyknul - schematické, ale ok. Dispozice rovněž schematické, ale v další fázi pd se bez problémů začlení i úklidové komory, sklady nábytku apod. - nemám námitek. Technicko-konstrukční řešení je principiálně správné. Formální úroveň velmi dobrá.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Urbanistické řešení | B | ||
| Architektonické řešení | B | ||
| Provozní řešení | C | ||
| Technicko konstrukční řešení | C | ||
| Formální úroveň | A |
eVSKP id 22920