KLIMOVÁ, M. Uplatnění marketingu v sektoru služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Diplomová práce zabývající se optimalizací marketingových aktivit v Lázních Lednice hotel Perla je zpracována srozumitelně a hlavní cíle byly dle mého názoru splněny. V teoretické části jsou shrnuty všechny potřebné informace k následné analýze stávajícího stavu. Jako hlavní oblast ke zlepšení vidím ve zvrácení trendu poklesu klientů od roku 2012. U návrhů řešení bych se zaměřil na nejdůležitější oblasti ke zlepšení a poté implementoval do praxe další.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 71408