BUI, V. Návrh marketingové strategie firmy vstupující na polský trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
The proposals presented in the thesis are based on the performed analysis and match well major analytical outcomes. I appreciate that the plan is prepared in the way of the project realization plan including detailed timing chart and economical evaluation and budget. I also appreciate that author is discussing potential risks of project realization and ways of their elimination. Question: Why you selected Warsaw for the pilot project and not any geografically closer big city - f.e. Krakow, Katowice or Wroclaw?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 95160