PELKOVÁ, M. Návrh marketingové strategie pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Diplomantka předložila práci na aktuální téma s vysokým potenciálním přínosem pro analyzovanou firmu (Systra JM, s.r.o.). Jednotlivé části DP na sebe logicky navazují, analytická a návrhová část je vyvážená, kladně hodnotím snahu o rozpracování řady námětů na komunikační působení firmy. Určitou slabinu práce vidím v analytické části práce - a to ve využití elektronického dotazníku pro získání údajů o známosti firmy a o faktorech nákupního chování: tato forma šetření má své limity. Autorce sice slouží ke cti, že si je jich dobře vědoma, škoda je ale, že se nepokusila udělat toto šetření způsobem, který by vedl ke spolehlivějším výsledkům. Ke kladům práce naopak patří solidně zpracovaná teoretická východiska a poměrně dobře rozpracovaná návrhová část, s řadou doporučení, dotažených do konkrétních závěrů.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C
Navrhovaná známka
B

Otázky

Posudek oponenta

Mráček, Pavel

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování A
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce A
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Obtížnost a správnost řešení A
Přínos a praktické využití návrhu A
Odborná jazyková úrověň A
Písemná a grafická úprava B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 28457