MAREŠ, K. Srovnání efektivnosti nízkonákladových forem reklamy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Dílo splňuje nejvyšší nároky na bakalářské práce jak po věcné, tak po formální stránce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Autor se zaměřil na analýzu efektivnosti různých druhů nízkonákladových reklam, konkrétně těch, které jsou realizované prostřednictvím Facebooku a Google AdWords a pomocí letáků sdílených na Facebooku a jejich tištěných forem. Téma aktuální, výsledky zajímavé, cíle práce splněné.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Jasně formulovaný postup, použité metody jsou adekvátní svému účelu, autor je také vhodně použil.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Jednoznačné závěry, vycházející ze zjištěných výsledků.
Praktická využitelnost výsledků B Vzhledem k omezenému rozsahu zde prezentovaných analýz.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Bez zásadních připomínek, lepšímu hodnocení brání některé nepříliš čitelné obrázky v textu.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Vhodný výběr informačních zdrojů pro charakteristiku teoretických východisek, velmi dobře vymyšlené a realizované výzkumy.
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Nový, Ondřej

Při takto zadaném tématu a rozsahu považuji práci za dobře zpracovanou. Užitečnější bych však práci shledával, pokud by se práce zaměřila pouze na srovnání PPC reklam. Srovnávaný vzorek by pak mohl být větší a rozbor detailnější.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 65086