PEŠKOVÁ, I. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná opatření pro zvýšení úrovně spokojenosti jsou logicky, přehledně a pečlivě zpracována. Návrhová část obsahuje časové hledisko, finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na vysoké úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů na zvýšení spokojenosti považujete za nejdůležitější?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Studentka prokázala schopnost zpracovat samostatně dané téma, získat a vyhodnotit výsledky svého průzkumu a navrhnout řešení na podporu zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků dané instituce, byť toto řešení není vždy možné realizovat (např. legislativa). Práce je dobře strukturovaná, má odbornou jazykovou úroveň včetně grafického zpracování. Práci studentka zpracovala standardním způsobem její drobné nedostatky neovlivňují výsledky práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 116535