TŘASOŇOVÁ, D. Návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Autorka v práci prokazuje schopnost využívat teoretických poznatků v analytické i návrhové části a řeší zde marketingovou komunikaci ve velmi zajímavé oblasti. Analýzy SLEPT a Porterova analýza mohli být podrobněji rozpracovány s jasnými dopady na analyzovanou společnost podle příslušné metodiky. Dále bylo vhodné jasně popsat cílový segment (Nejen provést dotazníkové šetření, ale využít i interních materiálů společnosti a informace doplnit o charakteristiky - kdo je zákazník, co nejčastěji kupuje, kdy, jak často se vrací, reaguje na různé akce, atp.). Návrhová část vhodně vychází z výsledků analýz. Předložené návrhy jsou realizovatelné a směřující k vytyčeným cílům. Práci jako celek lze označit za standardně přínosnou. Otázky k obhajobě: 1) Jak by se podlé Vás dal jasně a stručně popsat typický zákazník dané společnosti? (Věk, pohlaví, životní styl, motivy...) 2) Jaký z marketingově komunikačních nástrojů je podle Vás pro dané odvětví nejúčinnějším pro posílení věrnosti zákazníků? (Tvrzení odůvodněte)
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | V práci je využito standardního postupu i metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | U SLEPT analýzy bylo vhodné jasně a podrobně popsat, jak konkrétně jednotlivé faktory ovlivňují analyzovanou společnost. Stejně tak Porterova analýza mohla být podrobněji rozebraná podle metodiky. Analýza v oblasti zákazníků mohla více odrážet i reálná data od analyzované společnosti. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Práce obsahuje adekvátní a realizovatelné návrhy, které lze vnímat prakticky realizovatelné a přínosné. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je logicky a přehledně uspořádaná. Autorka správně využívá vhodné terminologie a práce je psána na dobré odborné úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | V práci je využito více než 50 relevantních informačních zdrojů, které jsou dobře citovány. |
Diplomová práce, jejímž cílem je zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti, byla autorkou zpracována dostatečně obsahově i formálně. Teoretická část byla zpracována na vysoké úrovni k danému tématu a na jejím základě následně provedeno shrnutí analyzované společnosti prostřednictvím dotazníkového průzkumu. V závěrečné části diplomové práce autorka uvádí návrhy vhodného způsobu komunikace společnosti pomocí moderních marketingových nástrojů např. instagram, youtube. Navržené opatření dokládají splnění cíle a práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A | ||
Splnění stanovených cílů | B |
eVSKP id 111868