GÁL, P. Návrh marketingové komunikace bakalářského studijního programu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti marketingové komunikace bakalářského studijního programu Procesní management Fakulty podnikatelské. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy aplikované pro studijní program, které jsou dobře využitelné a jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti fakulty a studijního programu autorem. Připravené návrhy mohou být podle dostupných informací pro fakultu jednoznačně přínosem. Student pracoval samostatně, velmi aktivně a s velkým zájmem o problematiku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. 1. Na str. 38 pozitivně hodnotíte Reels videa ESF. O čem tato videa jsou a co Vás na nich nejvíce zaujalo? Využil jste tyto informace z analýzy konkurence i pro své návrhy? 2. Který z Vašich uvedených návrhů vnímáte pro market. komunikaci programu jako stěžejní (pokud lze uvést jen jeden)?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn na dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autor zvolil vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. V práci byla také využita metody focus group. V závěru mohlo být shrnutí detailní s vymezením i možných příležitostí a hrozeb.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Student prokázal dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci studijního programu. Student se snažil objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů. Návrhy jsou velmi detailně zpracovávány a student je pravidelně konzultoval s p. proděkanem Mráčkem. Jedinou výtkou je detailnější vymezení možných přínosů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autor používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. Některé obrázky v teor. části by bylo lepší přepsat/překreslit.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. Práce byla ověřena systémem Theses.cz. U návrhů nejsou všude uvedeny zdroje částek, jako např. u nákladů jako mikrofon či stativ.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Mráček, Pavel

Při zpracování bakalářské práce autor projevoval obrovský zájem o zvolenou problematiku. Byl velice aktivní a vypomáhal při organizování akcí na podporu studijních programů naší fakulty (výjezdy na střední školy, účasti na veletrzích, dny otevřených dveří,...). Výše zmíněné aktivity pak lze vnímat i jako jakousi formu analýz stávající situace. Autor v práci jednoznačně prokazuje svoje schopnosti využívat získané poznatky (ať už z teorie, tak i z analýz) pro další zpracování v podobě výstupů či návrhů. Z práce je také zřejmé, že dovede velice vhodně kombinovat různé analytické metody. Vhodným bylo také včlenění využití focus group. Zde je pouze škoda, že bohužel protipandemická opatření ovlivnila plánované aktivity. Pozitivně hodnotím znázornění "Typického studenta Procesního managementu" (Obrázek č. 11). Předložené návrhy jsou postaveny na výsledcích analýz a znalosti zvolené problematiky. Jsou velice dobře promyšlené a povedené. Vhodné je zde také doplnění o harmonogram realizace, který je také logický. Výstupy práce jsou prakticky využitelné a pro analyzovaný studijní program přínosné. Práci jako celek hodnotím velice kladně nejen kvůli jejímu přínosu pro FP, ale také pro příkladný přístup autora k samotnému zpracování a snaze napomoci tak fakultě získat více studentů do analyzovaného studijního programu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Výstupy práce jednoznačně směřují k naplnění cíle ze zadání.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autor zvolil vhodný postup řešení a využíval zde adekvátních metod. Autor se nebál využít ani méně tradičních metod - focus group, kde ve spolupráci s Kritínou Trnkovou velice vhodně získávali informace o možných uchazečích o studiu v analyzovaném studijním programu. Pozitivně také hodnotím, že se autor sám angažoval v komunikačních aktivitách fakulty směrem k možným uchazečům a tím mohl získávat mnoho důležitých a zajímavých informací. V závěru analytické části mohl autor přesněji shrnout nejen interní faktory, ale také externí.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Autor jednoznačně prokazuje svoji schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich adekvátní a smysluplné výsledky.
Praktická využitelnost výsledků A Výsledky práce jsou pro analyzovanou fakultu a studijní program velice dobře využitelné a prakticky přínosné. V rámci realizace návrhů autor přislíbil součinnost, což povede ke správné implementaci navržených opatření.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je vystavěna na standardní, přehledné a logické struktuře. Je v ní využíváno vhodné terminologie. Celkově se autor vyjadřuje na velice dobré odborné jazykové úrovni. Pro jednotný a příjemnější vzhled bylo vhodně překreslit obrázky v teoretické části.
Práce s informačními zdroji B V práci je využito velkého množství adekvátních zdrojů informací. Autor zde prokazuje schopnosti tyto vhodně kombinovat. Ve většině případů jsou zdroje vhodně uvedeny a citovány. V návrhové části bylo dobré podložit veškeré informace.
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 141589