FEŇO, T. Návrh marketingové strategie pro firmu Servis Feňo [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
"Autor si jako téma své DP vybral ""Návrh marketingové strategie pro firmu Servis Feňo"". Cíle práce jsou stanoveny zcela adekvátně ve vztahu ke zvolenému tématu. Co se týče formální úpravy tak nemám připomínek. Formátování je prakticky bezchybné, využity jsou vhodné a přehledné citace v souladu s normou. Práce obsahuje minimum překlepů či jiných formálních nedostatků. Možná jen u některých obrázků (resp. spíše tabulek) by bylo vhodnější tyto vytvořit přímo v editoru a ne vkládat skeny z literatury a to z důvodu špatné kvality těchto skenů, které zbytečně rozptylují při čtení jinak zajímavé práce. Literární rešerže práce je zpracována velmi přehledně, jednotlivé kapitoly na sebe logicky i systematicky navazují a vytváří tak celkový náhled na zkoumanou problematiku. Rozsah citovaných zdrojů je naprosto dostačující tomuto typu práce. Autor možná mohl využít větší množství zahraniční literatury. Autorem provedená analýza současného stavu je dle mého názoru vyčerpávající a velmi detailně seznamuje čtenáře nejen s prostředím podniku samotného, ale i s celým odvětvím, ve kterém podnik působí. Následující část práce zaměřená na vlastní návrhy a doporučení (marketingové strategie) velmi přesvědčivě navazuje na provedenou analýzu současného stavu a konkrétními návrhy a současně také nákladovou analýzou se snaží jasně a přehledně doporučit podniku další vývoj v oblasti marketingových aktivit. Co oceňuji zejména jsou hlavně vlastní návrhy autora v podobě logo, formulac a grafického znázornění poslání a cílů podniku, grafického manuálu či analýzy provedené v kontextu úpravy a lepšího využití webových stránek. Otázkou je pouze to, zda jsou některé navrhované strategie, zejména například v oblasti webových stránek, který se zaměřuje na tento konkrétní obor podnikání (prodej, opravy a servis elektrických ohřívačů vody) prakticky využitelné a to vzhledem k tomu, že přece jen nejde o tzv. rychloobrátkové zboží, u kterého by byl efekt zřejmě více patrný a hmatatelný. Celkově však práci hodnotím velmi pozitivně, na práci je vidět detailní přehled autora o dané problematice a i skutečnost, že se prací opravdu intenzivně zabýval. Navrhuji tedy klasifikaci práce známkou ""B"" a práci doporučuji k obhajobě."
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 92086