URBÁNKOVÁ, S. Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Diplomantka ve své práci prokázala schopnost interpretovat získané teoretické informace do analytické a následně i do návrhové části. Ke zpracování práce přistupovala hned od začátku velmi zodpovědně, samostatně a aktivně. Autorka ve své návrhové části předkládá na základě provenych analyz návrhy, které se snaží reagovat na situaci v daném podniku. Návrhy jsou rozepsány a následně zhodnoceny.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka zvolila odpovídající metody pro zpracování takto zaměřené diplomové práce. V analytické části u analýzy konkurence se snažila vymezit i jejich benefity poskytované pro zaměstnance. Informace týkající se interních benefitů podniku BORS Břeclav a.s. měly být uvedeny spíš v analytické části než v návrhové části.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Diplomantka je schopna interpretovat získané informace a využít je pro další zpracování.
Praktická využitelnost výsledků C Návrhy uvedené autorkou v práci vycházejí z provedenych analyz, včetně dotazníkového šetření. Autorka se snažila návrhy zvolit tak, aby byly pro podnik realizovatelné. Návrhy jsou v práci vyčísleny (dle jednotlivých návrhů) včetně časového harmonogramu, kontroly jejich plnění a možnych rizik. Návrhová část práce také obsahuje část zaměřenou na zhodnocení přinosů návrhů, jak po finanční, tak po nefinanční stránce. Finanční stránka a rizika návrhů mohly být detailněji popsány.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce je zpracována přehledně a systematicky. Formálně i terminologicky ve standardní formě.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka prokázala práci s informačními zdroji.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Hytychová, Kristýna

Teoretická část práce vycházela z kvalitních zdrojů. V praktické části byly provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí na potřebné úrovni. Dotazník průzkumu spokojenosti včetně jeho vyhodnocení byl pro účely firmy zpracován na vysoké úrovni a zajistil společnosti výstupní data, se kterými bude dále pracovat. Z tohoto důvodu je diplomová práce a její návrhy využitelná pro další rozvoj interního marketingu a posilování spokojenosti zaměstnanců v rámci firmy.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 103342