PODÉŠŤ, J. Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Diplomant si při vymezení cílů své práce zvolil velmi ambiciózní zadání: analýza spokojenosti zaměstnanců a zákazníků je každá sama o sobě natolik komplexní, že by toto vymezení bylo dostatečně nosné pro dvě samostatné diplomové práce. Přesto mohu konstatovat, že se autor s touto problematikou vypořádal velmi dobře. Sympatickým rysem je, že autor touto diplomovou prací navazuje na svou bakalářskou práci, rozšiřuje její původní zaměření a umožňuje také určitou komparaci ve vývoji vybraných faktorů spokojenosti zákazníků společnosti Student Agency, s.r.o. Při hodnocení práce mohu konstatovat, že se jedná o zcela mimořádně zdařilou práci, v hodnocení podle všech výše uvedených aspektů se přikláním k hodnocení a¨na úrovni "A". Jde o zcela profesionálně zpracovanou práci, počínaje analýzou, přes zvolené metodické postupy, až k samotnému provedení šetření a interpretaci získaných dat. Návrhy důsledně vycházejí ze zjištěných údajů, jsou podložené jasnými úvahami a řádně zdůvodněné. Oceňuji poctivou přípravu diplomanta a maximální míru jeho nasazení při získávání údajů a jejich zpracování. Diplomant použil adekvátní postupy pro zjištění potřebných informací, dokázal je správně použít, získané informace vhodně interpretovat a odvodit z nich relevantní závěry.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 20751