KOTKOVÁ, D. Návrh změn marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka v práci prokazuje schopnost využít získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. Při řešení práce projevovala iniciativu a dovedla se popasovat s poměrně složitým zaměřením (zejména pro lidi neangažované v dané oblasti průmyslu) analyzované společnosti. V tomto případě také kladně hodnotím zapojení mystery shoppingu, který autorka sama provedla. Práce obsahuje množství opodstatněných (ze znalosti problematiky/ z analýz vycházejících) a realizovatelných návrhů, které lze vnímat jako přínosné. Otázky k obhajobě: 1) Jaký byl důvod zařazení kapitoly "Zlepšení překladu e-shopu do angličtiny" (kap. 3.3.4) pod kapitolu 3.3 Distribuce a ne pod kapitolu 3.4 Marketingová komunikace? 2) Jaký je Váš názor na využívání věrnostních (zákaznických) karet jakožto možného prostředku pro posilování loajality zákazníků?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B V návrhové části bylo vhodné vzhledem ke stanoveným cílům jasně napsat, zda je přínos návrhu pro posílení loajality či pro získání nových zákazníků.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A V práci je využito správného postupu a adekvátních metod.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka prokázala schopnost interpretovat dosažené výsledky. Vyvozené závěry mohou však být jasnější.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce lze označit jako prakticky využitelné. Pro bezkomplikovanou realizaci návrhů bylo vhodné návrhy hlouběji rozpracovat.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Práce je logicky a přehledně uspořádaná se všemi formálními náležitostmi. Autorka využívá správné terminologie na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A V práci je využito množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou správně ocitovány.
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu společnosti Ekolube, s.r.o. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné v dané společnosti. Jednoznačně chválím množství praktických návrhů, které vycházejí z provedených analýz. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorkou práce. Z obsahu analytické a návrhové části vyplývá, že práce byla zpracována s velkým zájmem o problematiku autorkou. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Studentka ve své práci zvolila metody odpovídající zaměření práce. V práci by bylo vhodné doplnit ještě detailnější analýzu konkurence, např. s ohledem na plánované návrhy práce a celkové shrnutí přístupu metody SWOT analýzy.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Studentka je schopna popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Návrhy jsou velmi pester a pro danopu společnost přínosné. V práci by bylo dobré přehledně vymezit časový harmonogram realizace návrhů, možná rizika realizace návrhů a detailněji vymezit očekávané přínosy návrhů, jak finanční, tak nefinanční.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji A Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 110374