ČULENOVÁ, M. Hodnocení finanční situace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
1) Je některá z pohledávek, po lhůtě splatnosti nad 360 dnů, považována za tzv. nedobytnou? Pokud ano, jak je možno v tomto případě postupovat z účetního a daňového hlediska? 2) Proč považujete za cílovou skupinu "zámožnější obyvatelstvo" v případě umístění reklamy na zadní straně autobusu Student Agency?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Kapitola 2.1.1 Swot analýza - této kapitole by měly předcházet jiné analýzy s ohledem na okolí podniku, případně měla být kapitola nazvána jiným způsobem. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Využitelnost výsledků analýzy je negativně ovlivněna tím, že jsou analyzována pouze data mateřské společnosti. Na druhou stranu práce s více entitami nebo konsolidovanými daty by byla příliš složitá vzhledem k charakteru práce. Práce je poznamenána nedostatkem praktického vedení studentky což má za důsledek to, že je analyzováno zbytečně mnoho ukazatelů bez zaměření na ty skutečně důležité. Ze strany podniku rovněž nebyla poskytnuta žádná podpora. Na druhou stranu v závěru se objevuje několik zajímavých postřehů a návrhů spíše z oblasti obchodní a marketingové, nežli finanční.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 71558