KACAFÍREK, J. Návrh přesné napěťové reference v ACMOS procesu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Jde o "obvodarskou" diplomovou praci. Student musel do detailu pochopit principy rady bloku analogových integrovaných obvodu a musel se naucit je aktivne pouzivat. Součásti diplomove práce je i pomerne obtizna matematicka analyza presnosti. Práce je pomerne narocná, zadani bylo splneno. Student. pracoval dobře, na konzultace byl pripraven. Nekdy ale plnil zadane ukoly az na poslední chvili. Práce mohla byt dokoncena drive, presto zbyl nejaky cas na konzultace a drobne korekce před odevzdanim finálního textu. Student byl schopen si potrebnou literaturu a informace sehnat. Podle toho jak rychle se dokazal v dane problematice zorientovat soudim ze byl schopen se rychle dopracovat potřebných znalosti.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 48/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | B | 17/20 | |
Formální zpracování práce | B | 17/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Uvedená práce se velmi podrobně zabývá rozborem zvolených zapojení napěťových referencí typu band-gap. Na základě této analýzy jsou zkoumány metody optimalizace těchto zapojení a jejich následný návrh a vyhodnocení. Práce obsahuje poměrně podrobný a přehledný teoretický rozbor a také podrobný rozbor jednotlivých zapojení. Z provedení práce je zřejmé, že student uvedenou problematiku velmi dobře ovládá a ke znalosti obvodů přidává také dobré zvládnutí nezbytného matematického aparátu, včetně statistických výpočtů, kterých je využito v podrobném rozboru odolnosti jednotlivých zapojení vůči různým typům poruch a výrobních tolerancí. Práce má velmi dobrou úroveň, zadání bylo splněno beze zbytku. Jedinou slabší stránkou je snad jen nepatrně horší kvalita některých obrázků a občasně se vyskytující jazykové nepřesnosti.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | B | 16/20 | |
Formální zpracování práce | A | 9/10 | |
Odborná úroveň práce | A | 50/50 |
eVSKP id 31745