ALEKHNO, M. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Bakalářská práce je zaměřená na on-line marketingovou komunikaci vybraného baru. Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření on-line marketingové komunikace jsou v souladu s navrhovaným cílem. V teoretické části je návaznost některých kapitol nelogická. Bylo by smysluplné například spojit kapitolu O-line marketing a On-line reklamu. Autorka použila potřebné metody pro sběr dat. Nicméně analýza on-line marketingové komunikace by měla být propracovanější. Autorka uspokojivě vyvozuje závěry z výsledků provedených analýz. Ve SWOT analýze nedává smysl bod W1: On-line marketingové kanály (není jasné, zda se jedná o komunikační kanály či nikoliv). V návrhové části by bylo přínosné doplnit zhodnocení ekonomických přínosů pro podnik a kontrolu implementace jednotlivých návrhů. Uspořádání práce a jazyková úroveň je na dostačující úrovni. V práci se vyskytuje mnoho chyb a některé formulace nedávají smysl, což negativně přispívá k celkové kvalitě práce. Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi dokumenty v rozsahu 19 %. Nejvyšší míra podobnosti je 4,4 %. Jedná se především o podobnost v zadání práce a obsahu. Otázka k obhajobě: Jaká je hlavní bariéra na zřízení konkurenčního baru v městě Brně?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | E | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Bakalářská práce předkládá návrhy on-line řešení v oblasti marketingové komunikace podniku La Gaviota Terraza Brno. Cíl práce i přes výtky byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Kdo by ve společnosti měl realizoval Vámi připravené návrhy? 2. Jaká možná rizika u realizace Vašich návrhů se mohou objevit a lze je nějak eliminovat?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | Splněný cíl bez i přes výhrady, viz posudek, naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | E | Studentka se snažila využít odpovídajících metod, ale jsou zde určité nesrovnalosti.V teorii je nejasně za analýzu market. prostředí přidána oblast týkající se online marketingu. SLEPT analýza nebyla vzhledem k tématu ani třeba. Analýza online komunikace velmi stručná, je to téma práce. Analýza konkurence k tématu velmi povrchní. Analýzy jsou v práci nelogicky řazeny a nemají větší vypovídací hodnotu. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | Studentka se snažila připravit návrhy, kde byly vymezeny i náklady a časový průběh. Chybí ale vymezení zodpovědné osoby za návrhy, celkových přínosů práce a možných rizik. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | E | Práce by měla být psána ve stejném typu písma. V obsahu se uvádí názvy kapitoly, ne nadpisů. Také v textu není/je chaotické u některých kapitol číslování, např. str. 3, Marketingový mix nebo str. 19. A u nadpisů je pro bakal. práci netypické zarovnání nadpisů na střed, ne vlevo. Číslování kapitol celkově neodpovídá směrnici. V práci je mnoho chyb a nesrozumitelných formulací. Práci je dobré vždy předem zkontrolovat. | |
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 141618