CHRIENOVÁ, V. Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Při zpracování bakalářské práce byla studentka iniciativní a projevovala velký zájem o zvolenou problematiku. V rámci konzultací bylo zřejmé, že má k tématu velice pozitivní vztah a že se v něm velice dobře orientuje. V práci jsou také zřejmé její osobní zkušenosti, kterých zde vhodně využívá. Práce je logicky a přehledně členěna. Pro navození jasnější představy ji autorka doplnila o zdařile přepracované (i vlastní navrhované) grafické prvky i o ilustrativní fotografie. Pozitivně také hodnotím fakt, že autorka mezi konkurenty nevnímá pouze soutěžní týmy zaměřující se pouze na formule, ale konkurenci vnímá šířeji. Výstupy práce jsou na vysoké úrovni a jsou prakticky velice dobře využitelné a přínosné zejména pro kvalitu návrhů.             OTÁZKY K OBHAJOBĚ: 1) Jaký marketingově komunikační nástroj je podle Vás klíčovým pro přilákání nových sponzorů pro studentské týmy v soutěži Formule Student? 2) O kterém z komunikačních nástrojů se podle Vás dá říci, že je nejvhodnější k tomu, aby na svůj tým byli jeho členové náležitě pyšní? 

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Výstupy představené v práci jednoznačně směřují k naplnění stanovených cílů. Těchto by mělo být praktickou realizací dosaženo.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Postup řešení je zvolen vhodně a použité metody lze označit za adekvátní. Pozitivně hodnotím zamyšlení autorky nad konkurencí (nevnímá pouze přímou konkurenci, ale také jiné spolky, které se nemusejí zaměřovat pouze na formule)
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Autorka v práci jasně prokazuje svoji schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozoat z nich adekvátní závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Výstupy práce jsou velice dobře prakticky využitelné, zejména z pohledu realizovatelnosti a přínosnosti předložených návrhů. Doporučuji pouze při realizaci jazykové korekce v českém překladu (např. u Obr. 42 "Návrh pozvánky v českom jazyku" je chybně přeloženo slovo "zvou"). Nemyslím si však, že snaha autorky ukázat návrh v českém jazyce nějakým způsobem shazuje celkovou kvalitu práce. 
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je logicky a přehledně členěna. Vychází ze standardní osnovy. Názvy hlavních kapitol nejsou zcela totožné se strukturou uvedenou v zadání práce. Svým charakterem této struktuře plně odpovídají. Autorka využívá vhodné terminologie a vyjadřuje se odborně. Pozitivně hodnotím vkusné přepracování obrázků, schémat, atp. do jednotné podoby. 
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Autorka využívá množství adekvátních zdrojů informací, které jsou náležitě citovány i vhodně uvedeny v seznamu. Ve finální práci u některých tabulek a obrázků v návrhové části zmizel zdroj. Při kontrole pomocí Theses.cz byla vykázána podobnost se všemi nalezenými dokumenty 15 %. Nejvyšší míra shody u jednoho dokumentu pak byla 1,2 %.
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy na zlepšení marketingové komunikace. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy aplikované pro pro tým i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí autorkou. Připravené návrhy mohou být pro tým jednoznačně přínosem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl práce byl naplněn na dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. U analýzy konkurence by bylo přínosné shrnout hlavní výstupy týkající se marketing. komunikace do přehledné tabulky. V práci byl také využit strukturovaný rozhovor se členem týmu ve vedoucí pozici. Analytická část obsahuje velké množství informací, proto by bylo vhodnější připravit detailnější její shrnutí.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka prokázala schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry, což je patrné hlavně při propojení analytické a návrhové části práce.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci týmu TU Brno Racing. Jen v úvodu mohlo být uvedeno podle čeho jsou návrhy řazeny. Studentka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového nebo finančního vyčíslení a očekávaných přínosů, které mohly být i fin. přínosů detailněji zpracované. Bylo by přínosné připravit i ideální časový plán k realizaci návrhů a kdo by návrhy realizoval.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. Kapitoly od závěru dál se už nečíslují. Není vhodné dávat do textu kapitoly jen tabulku, viz 4.9. Název kap. 1 neobsahuje "Metody", ale v textu jsou metody zmíněny. Pozor i na další označení kapitol, aby bylo v souladu se zadáním.
Práce s informačními zdroji B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány, jen místy chybí uvedení zdroje.
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 151931