CHRIENOVÁ, V. Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.
Při zpracování bakalářské práce byla studentka iniciativní a projevovala velký zájem o zvolenou problematiku. V rámci konzultací bylo zřejmé, že má k tématu velice pozitivní vztah a že se v něm velice dobře orientuje. V práci jsou také zřejmé její osobní zkušenosti, kterých zde vhodně využívá. Práce je logicky a přehledně členěna. Pro navození jasnější představy ji autorka doplnila o zdařile přepracované (i vlastní navrhované) grafické prvky i o ilustrativní fotografie. Pozitivně také hodnotím fakt, že autorka mezi konkurenty nevnímá pouze soutěžní týmy zaměřující se pouze na formule, ale konkurenci vnímá šířeji. Výstupy práce jsou na vysoké úrovni a jsou prakticky velice dobře využitelné a přínosné zejména pro kvalitu návrhů. OTÁZKY K OBHAJOBĚ: 1) Jaký marketingově komunikační nástroj je podle Vás klíčovým pro přilákání nových sponzorů pro studentské týmy v soutěži Formule Student? 2) O kterém z komunikačních nástrojů se podle Vás dá říci, že je nejvhodnější k tomu, aby na svůj tým byli jeho členové náležitě pyšní?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Výstupy představené v práci jednoznačně směřují k naplnění stanovených cílů. Těchto by mělo být praktickou realizací dosaženo. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Postup řešení je zvolen vhodně a použité metody lze označit za adekvátní. Pozitivně hodnotím zamyšlení autorky nad konkurencí (nevnímá pouze přímou konkurenci, ale také jiné spolky, které se nemusejí zaměřovat pouze na formule) | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Autorka v práci jasně prokazuje svoji schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozoat z nich adekvátní závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výstupy práce jsou velice dobře prakticky využitelné, zejména z pohledu realizovatelnosti a přínosnosti předložených návrhů. Doporučuji pouze při realizaci jazykové korekce v českém překladu (např. u Obr. 42 "Návrh pozvánky v českom jazyku" je chybně přeloženo slovo "zvou"). Nemyslím si však, že snaha autorky ukázat návrh v českém jazyce nějakým způsobem shazuje celkovou kvalitu práce. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je logicky a přehledně členěna. Vychází ze standardní osnovy. Názvy hlavních kapitol nejsou zcela totožné se strukturou uvedenou v zadání práce. Svým charakterem této struktuře plně odpovídají. Autorka využívá vhodné terminologie a vyjadřuje se odborně. Pozitivně hodnotím vkusné přepracování obrázků, schémat, atp. do jednotné podoby. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Autorka využívá množství adekvátních zdrojů informací, které jsou náležitě citovány i vhodně uvedeny v seznamu. Ve finální práci u některých tabulek a obrázků v návrhové části zmizel zdroj. Při kontrole pomocí Theses.cz byla vykázána podobnost se všemi nalezenými dokumenty 15 %. Nejvyšší míra shody u jednoho dokumentu pak byla 1,2 %. |
Bakalářská práce předkládá návrhy na zlepšení marketingové komunikace. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy aplikované pro pro tým i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí autorkou. Připravené návrhy mohou být pro tým jednoznačně přínosem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Cíl práce byl naplněn na dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. U analýzy konkurence by bylo přínosné shrnout hlavní výstupy týkající se marketing. komunikace do přehledné tabulky. V práci byl také využit strukturovaný rozhovor se členem týmu ve vedoucí pozici. Analytická část obsahuje velké množství informací, proto by bylo vhodnější připravit detailnější její shrnutí. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Studentka prokázala schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry, což je patrné hlavně při propojení analytické a návrhové části práce. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci týmu TU Brno Racing. Jen v úvodu mohlo být uvedeno podle čeho jsou návrhy řazeny. Studentka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového nebo finančního vyčíslení a očekávaných přínosů, které mohly být i fin. přínosů detailněji zpracované. Bylo by přínosné připravit i ideální časový plán k realizaci návrhů a kdo by návrhy realizoval. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. Kapitoly od závěru dál se už nečíslují. Není vhodné dávat do textu kapitoly jen tabulku, viz 4.9. Název kap. 1 neobsahuje "Metody", ale v textu jsou metody zmíněny. Pozor i na další označení kapitol, aby bylo v souladu se zadáním. | |
Práce s informačními zdroji | B | Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány, jen místy chybí uvedení zdroje. |
eVSKP id 151931