DOBEŠOVÁ, M. Zdravý životní styl jako příležitost prevence onemocnění [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Vysvětlete, jak jste prováděla optimalizaci nákladů, aby součet všech nákladů byl co nejpřijatelnější pro studenty. Jak chápete pojem nejpřijatelnější?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práce je systematicky správně členěná, studentka prokázala schopnost práce s literaturou, vymezila cíl práce a ten byl splněn. Po gramatické stránce práce neobsahuje závažné nedostatky. Studentka zvolila přínosné téma pro vypracování své bakalářské práce. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 86837