PROVAZNÍKOVÁ, L. DŮM NA HRANĚ - Valašské Meziříčí, ulice Sokolská [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. .
V průběhu práce studentka projevovala určitý stupeň pokory, vycházející snad z uvědomění si závažnosti zadaného tématu, složitosti procesu hledání vlastního názoru a studia a zohlednění specifických podmínek řešeného území. Při posouzení přístupu v závěrečné fázi zpracování úkolu je možné předpokládat, že tato pokora v budoucnu nepřeroste v nejistotu omezující schopnost koncepčně se vyjádřit k tématu, ale zůstane správně chápaným vztahem k tvůrčímu procesu. V budoucnosti doporučuji věnovat více pozornosti práci v reálném čase - správně rozvrhnout vyměřený časový limit s vědomím termínu dokončení díla v potřebné grafické úrovni. Práce splňuje úkoly stanovené zadáním bakalářského projektu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Přístup studenta ke zpracování | B | 85 | Autorka předkládá práci standardní úrovně, nicméně naplňující obsah zadání bakalářského projektu |
Předkládaná práce splnila základní požadavky na zpracování a prezentaci bakalářského projektu. Grafická adjustace finální podoby by u tohoto stupně práce mohla být poněkud výpravnější.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Urbanistické řešení | B | - komunikační strukturu území doplňuje možným způsobem, nově vzniklá komunikace odbočující z ulice Sokolská by ovšem v takovém případě měla být průjezdnou do ulice Poláškova. | |
Architektonické řešení | B | - viditelná je snaha autorky rozbít velkou hmotu monobloku do sestavy menších hmot, více odpovídajících kontextu okolí. | |
Provozní řešení | D | - u půdorysu 1.N.P. chybí zákres okolního parteru – není proto jasné, jak funguje návaznost na komunikace, chodníky atd. | |
Technicko konstrukční řešení | C | - rozšíření nosných sloupů v suterénu brání využití některých parkovacích stání, zákres půdorysu parkovacích podlaží je nejasný a nejednoznačný – není proto patrné, jak funguje. | |
Formální úroveň | C | - grafické provedení perspektivních zákresů je na bakalářský projekt poněkud schematické, ostatní části dokumentace mají odpovídající úroveň. |
eVSKP id 52761