ŠOLTÉS, L. Zvýšení kvality práce obchodního oddělení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Diplomant se svého úkolu zhostil velmi dobře. Po analýze současného stavu se rozhodl řešit stávající stav v intencích současných požadavků na kvalitu procesů v obchodním oddělení. Zde totiž dochází k přímému kontaktu se zákazníkem (odběratelem), a proto je velmi důležité tyto procesy nastavit a zabezpečit na požadované úrovni. Návrhy, ke kterým diplomant dospěl jsou v podnikové praxi reálně zaveditelné. Otázky k obhajobě: 1) Jaké problémy očekáváte při realizaci Vašeho návrhu so praxe? 2) Jak byste navrhoval řešit problémy vzniklé v souvislosti se zaváděním Vašeho návrhu do praxe?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Diplomová práce je zpracovaná standartním způsobem. Diplomant využil při zpracování závěrečné práce své zkušenosti z praxe. Diplomová práce je cenným podkladem pro management firmy v oblasti zvýšení kvality práce v obchodním oddělení Diplomovou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 118252