ŠOLTÉS, L. Zvýšení kvality práce obchodního oddělení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Bartes, František

Diplomant se svého úkolu zhostil velmi dobře. Po analýze současného stavu se rozhodl řešit stávající stav v intencích současných požadavků na kvalitu procesů v obchodním oddělení. Zde totiž dochází k přímému kontaktu se zákazníkem (odběratelem), a proto je velmi důležité tyto procesy nastavit a zabezpečit na požadované úrovni. Návrhy, ke kterým diplomant dospěl jsou v podnikové praxi reálně zaveditelné. Otázky k obhajobě: 1) Jaké problémy očekáváte při realizaci Vašeho návrhu so praxe? 2) Jak byste navrhoval řešit problémy vzniklé v souvislosti se zaváděním Vašeho návrhu do praxe?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Rompotl, Jaroslav

Diplomová práce je zpracovaná standartním způsobem. Diplomant využil při zpracování závěrečné práce své zkušenosti z praxe. Diplomová práce je cenným podkladem pro management firmy v oblasti zvýšení kvality práce v obchodním oddělení Diplomovou práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

eVSKP id 118252