PROCHÁZKOVÁ, L. Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2024.
Autorka v práci prokazovala svoje znalosti zvolené problematiky. Při zpracování využívala adekvátních zdrojů informací vč. vlastních zkušeností z dané oblasti. Práce vychází ze standardní struktury a jako celek působí přehledně. Předložené návrhy jsou prakticky uplatnitelné a v důsledku realizace lze předpokládat, že budou pro analyzovanou společnost přínosné. V rámci osobní angažovanosti autorky v analyzované společnosti pak mohlo dojít k tomu, že předložené návrhy vnímá jako jasné. Pro někoho nezasvěceného by ale bylo vhodné tyto podrobněji rozpracovat. Z pohledu dopracování zde pak postrádám ekonomické zhodnocení návrhů. I přes tuto výtku vnímám práci jako celek přínosnou a prakticky realizovatelnou. Otázky k obhajobě: 1) Jaké jsou náklady spojené s realizací předložených návrhů? 2) Jakým způsobem podle Vás může ovlivňovat péče o zaměstnance nástroje podpory prodeje a celkově komunikace analyzované společnosti?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Výstupy práce směřjí k cíli stanovenému v zadání. V případě realizace by mělo dojít k jeho naplnění. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka zvoli standardní postup a adekvátní metody. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich adekvátní závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | D | Výstupy práce jsou prakticky využitelné zejména pro výstupy z analýz. Předložené návrhy velice dobře vycházejí z analýz i a jsou opodstatněné a dobře realizovatelné. Celkově bylo vhodné je hlouběji (konkrétněji) propracovat. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | E | Práce vychází z logické a přehledné struktury. Je zde využito vhodné terminologie a autorka se vyjadřuje na velmi dobré jazykové úrovni. Práce jako celek působí příjemným a "čtivým" dojmem. V návrhové části bohužel postrádám jasné vyčíslení nákladů/ případně času potřebného pro realizaci. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | V práci je využito adekvátních zdrojů informací, které jsou vhodně citovány a uvedeny v seznamu. Při kontrole pomocí Theses.cz byla vykázána podobnost se všemi nalezenými dokumenty pouze 11 %. Nejvyšší míra shody u jednoho dokumentu pak byla menší než 3,9 %. Zde byla porovnávaným zdrojem zpráva z praxe, kterou psala sama autorka. |
Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a podporu prodeje společnosti. Práce má logickou a přehlednou strukturu, po jazykové stránce je čtivě zpracovaná. V návrhové části jsou zpracované jednotlivé návrhy řešení, všechny návrhy považuji za legitimní, nicméně u některých bych ocenila jejich hlubší propracovanost např. u návrhu sociálních sítí 3.3.2 návrh jednotného vizuálu komunikace. Představené návrhy mohou být pro společnost přínosem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 160366