ZAVADILOVÁ, H. Návrh komunikačního mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Otázky k obhajobě: 1) Rozveďte podrobnějí Váš návrh na zvýšení aktivity majitele na sociální síti Facebook. Kolik času by měl věnovat aktivitě a jak často? 2) Proč jste v práci neuvedla seznamy obrázků, tabulek a grafů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Mazáčová, Jana

Předložená diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu. Práce je logicky členěná do čtyř částí, které na sebe vzájemně navazují. V práci jsou vhodnými metodami analyzovány marketingové a komunikační aktivity. Na základě zjištěných nedostatků jsou v další části práce navrhována zlepšení a změny. Práce bude pro podnik jistě velkým přínosem, protože zmíněné návrhy jsou ihned aplikovatelné do praxe. Práce tímto splnila předem formulovaný cíl. Práci považuji za zdařilou a doporučuji k obhajobě s hodnocením A.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 85418