ZAVADILOVÁ, H. Návrh komunikačního mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Otázky k obhajobě: 1) Rozveďte podrobnějí Váš návrh na zvýšení aktivity majitele na sociální síti Facebook. Kolik času by měl věnovat aktivitě a jak často? 2) Proč jste v práci neuvedla seznamy obrázků, tabulek a grafů?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Předložená diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu. Práce je logicky členěná do čtyř částí, které na sebe vzájemně navazují. V práci jsou vhodnými metodami analyzovány marketingové a komunikační aktivity. Na základě zjištěných nedostatků jsou v další části práce navrhována zlepšení a změny. Práce bude pro podnik jistě velkým přínosem, protože zmíněné návrhy jsou ihned aplikovatelné do praxe. Práce tímto splnila předem formulovaný cíl. Práci považuji za zdařilou a doporučuji k obhajobě s hodnocením A.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 85418