DEMSKÝ, P. Návrh projektu elektronizace personálních formulářů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2024.
Předložená bakalářská práce se zabývá zpracování návrhu projektu elektronizace personálních formulářů ve vybrané organizaci s využitím vhodných metod, technik a nástrojů projektového řízení. Práce je na velmi dobré odborné i formální úrovni. Práce je doplněna přehlednými obrázky, tabulkami a přílohami. Celkově práce odpovídá podmínkám zadání a naplňuje definovaný cíl. Otázky k obhajobě: Z jakých podkladů jste vycházel při plánování nákladů projektu? Na jaké parametry byl v aplikaci MS Project nastaven kalendář projektu (pracovní týdny, výjimky)?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Na práci si velmi vážím, že student na projektu, který ve své práci popisuje, aktivně pracoval a měl velmi dobré výsledky. Projektová dokumentace, které zabírá v práci významnou část, je zpracována dobře. Na základě ní a analýz, které student provedl, mi ale v práci chybí více vlastních závěrů, na kterých by mohl student prezentovat, co všechno mohl projektu přinést. Celkovou práci hodnotím známkou C a doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Studentem stanovený cíl práce je vytvoření návrhu řešení projektu. Ten je z mého pohledu zpracován jen částečně, protože bakalářská práce obsahuje pouze vyplněné projektové dokumentace bez dalšího postupu a vlastního návrhu, jak na základě nich v projektu dále postupovat. Známku ale upravuji s vědomím, že byl student ve své práci omezen samotným zadáním, což mělo na jeho výslednou kvalitu vliv. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Student využil vzhledem k rozsahu projektu všechny potřebné metody, které byly potřeba k jeho základní analýze. Oceňuji i nadstandardní analýzu SLEPT a 7S, kterou standardně na CVIS neděláme, ale je dobrá pro přiblížení specifičnosti univerzitního prostředí, které má vliv i na samotné projektové řízení. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | Interpretace analýz mohla být obsažena ve větší míře. Povětšinou se v práci jedná o popis zanalyzovaných dat, která mohla být více rozvedena do konkrétních návrhů řešení. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Protože se student na popisovaném projektu přímo podílel, tak mohu potvrdit, že jeho výsledky analýz, zahrnuté v bakalářské práci, byly v projektu využity a byly pro něj velmi důležité a prospěšné. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Strukturu práce i použitou terminologii považuji za velmi dobrou. Je vidět, že student v oboru pracuje a umí s terminologií zacházet. | |
Práce s informačními zdroji | B | Informační zdroje jsou z mého pohledu využívány velmi dobře. Student absolvoval při psaní práce nespočet rozhovorů přímo z aktéry projektu, které mu pomohly informace nashromáždit a využít ve své práci. |
eVSKP id 159669