DOLEŽALOVÁ, J. Marketingový mix společnosti Senergos, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B Některé použité obrázky jsou nižší kvality.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu B Návrhová část je vhodně věnována zejména nejslabšímu prvku marketingového mixu společnosti (na základě provedených analýz); tj. marketingové komunikaci.
Splnění cíle a rozsahu zadání C
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C Analytická část by si zasloužila věnovat větší pozornost marketingovým nástrojům konkurence.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Malinovská, Ivana

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 52688