ŠELEPA, J. Distanční praktická výuka elektrických strojů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.
Student pracoval iniciativně s potřebnou mírou samostatnosti. Dbal pokynů a rad vedoucího práce, prostudoval dostupnou literaturu, konzultoval postup práce s vedoucím. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě .
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | B | 44/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | B | 17/20 | |
Formální zpracování práce | A | 18/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Student se ve své práci věnoval virtuálním laboratořím. V první části popisuje software vhodný pro tvorbu virtuální laboratoře. V druhé části se zabývá tvorbou samotné virtuální laboratoře. Práce po odborné stránce neobsahuje chyby. Práce obsahuje po formální stránce pouze několik chyb. Tuto práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 45/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 18/20 | |
Formální zpracování práce | A | 9/10 |
eVSKP id 13327