HOLÍK, P. Návrh komunikačního mixu v podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
1) Jakým způsobem jsou stanoveny počty oslovených zákazníků pro Facebook (tab. 15, s. 65)?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Předložená diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu v podniku. V práci jsou vhodnými metodami analyzovány marketingové a komunikační aktivity. Dotazníkové šetření považuji za vhodně zvolenou formu výzkumu, protože je cenným podkladem pro návrhovou část. Práce pro podnik představuje velký přínos, protože zmíněné návrhy jsou lehce aplikovatelné do praxe. Práce splnila předem stanovený cíl. Diplomovou práci považuji za zdařilou a doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 94618