ZEZULA, D. Budování bezpečnostního povědomí na základní škole [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Sedlák, Petr

Diplomová práce řeší aktuální téma budování bezpečnostního povědomí na základní škole. Nedávná zkušenost z dálkové výuky a s využitím ICT technologií plně odhalila zanedbanou bezpečnostní problematiku. Diplomová práce je určena pro budování bezpečnostního povědomí a ochrany dat jak učitelského sboru, tak žáků. Práce splnila stanovené cíle a její přidanou hodnotou je dotažení návrhu do potřebných prováděcích směrnic. Diplomová práce není plagiátem. Doplňující dotazy: 1. Je základní metodika návrhu pro budování bezpečnostního povědomí použitelná obecně? 2. Nakolik je reálné zavedení navrženého programu do praxe?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Sobotková, Hana

Student si pro svoji diplomovou práci zvolil velmi aktuální téma, a sice budování bezpečnostního povědomí na základní škole. Pro naplnění svého cíle si vybral konkrétní školu a zhodnotil získané poznatky prostřednictvím několika analytických nástrojů včetně vazby na konkrétní bezpečnostní předpisy a normy. Zvolené zdroje, ze kterých student čerpal, odpovídají potřebám a jsou adekvátní s ohledem zaměření diplomové práce. Jednotlivé části práce jsou vzájemně provázány a práce působí uceleným dojmem. Nad rámec zadání DP student vypracoval bezpečnostní politiku a 2 bezpečnostní směrnice. Všechny tyto dokumenty jsou v praxi školy využitelné.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 143233