TOMAŠTÍK, J. Posouzení informačního systému firmy a návrh změn [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2025.
Bakalářská práce Jana Tomaštíka se zabývá posouzením informačního systému kontaktního centra banky a navrhuje změny ke zlepšení jeho efektivity. Práce přináší dva praktické návrhy – rozdělení témat hovorů a automatizaci zadávání kódů. Práce splňuje základní cíle, některé části jsou ale zpracovány spíše povrchně (např. analytická část, implementační kroky a finanční odůvodnění). Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě. Otázky: Jak jste zajistili, že rozdělení témat hovorů odpovídá reálným potřebám kontaktního centra? Můžete rozvést finanční analýzu navrhovaných změn, zejména poměr nákladů a přínosů?
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění stanovených cílů | C | ||
| Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
| Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
| Praktická využitelnost výsledků | E | ||
| Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
| Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práce je dost nepřehledně strukturovaná, a je problém se v ní orientovat. Návrh řešení je spojen vždy s rizikovou analýzou a ekonomickým hodnocením, což komplikuje pochopení navrhovaných řešení. Řešení by mohla být rozpracována do větší hloubky.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění stanovených cílů | B | ||
| Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
| Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
| Praktická využitelnost výsledků | A | ||
| Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
| Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 166408