TOMAŠTÍK, J. Posouzení informačního systému firmy a návrh změn [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2025.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Lukáš

Bakalářská práce Jana Tomaštíka se zabývá posouzením informačního systému kontaktního centra banky a navrhuje změny ke zlepšení jeho efektivity. Práce přináší dva praktické návrhy – rozdělení témat hovorů a automatizaci zadávání kódů. Práce splňuje základní cíle, některé části jsou ale zpracovány spíše povrchně (např. analytická část, implementační kroky a finanční odůvodnění). Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě. Otázky: Jak jste zajistili, že rozdělení témat hovorů odpovídá reálným potřebám kontaktního centra? Můžete rozvést finanční analýzu navrhovaných změn, zejména poměr nákladů a přínosů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků E
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Koch, Miloš

Práce je dost nepřehledně strukturovaná, a je problém se v ní orientovat. Návrh řešení je spojen vždy s rizikovou analýzou a ekonomickým hodnocením, což komplikuje pochopení navrhovaných řešení. Řešení by mohla být rozpracována do větší hloubky.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 166408