DANIEL, P. Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
V diplomové práci oceňuji přípravu, realizaci i zpracování průzkumu mezi zákazníky, který tvoří důležitý podklad pro předložené strategické návrhy. Návrhy dobře reflektují závěry vypracovaných analýz a jsou podloženy realistickým časovým harmonogramem. Není opomenuto ani zhodnocení finanční realizovatelnosti návrhů. Otázka k obhajobě: Které z představených návrhů dokáží nejvíce přispět ke zvýšení a dlouhodobé udržitelnosti spokojenosti zákazníků firmy?
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Odborná úroveň navrhované části | C | ||
| Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
| Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
| Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
| Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
| Splnění cíle a rozsahu zadání | B | ||
| Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
| Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 50263