NEVŘIVÁ, V. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Práce je zaměřena na problematiku vytvoření on-line placené kampaně. Hlavní i dílčí cíle byly splněny. Navrhované on-line placené kampaně jsou logicky strukturovány dle teoretického rámce. V práci jsou použity potřebné metody pro sběr a analýzu dat. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz. Návrhová část je přehledně zpracována a obsahuje, finanční rámec a zodpovědné osoby za jednotlivé činnosti, což umožní snadnější implementaci navrhovaných kampaní do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi dokumenty v rozsahu 18 %. Otázka k obhajobě: Jaký vidíte potenciál využití umělé inteligence v rámci tvorby on-line placených kampaní v blízké budoucnosti? 

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrh placené online kampaně. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy aplikované ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Připravené návrhy online kampaní mohou být pro společnost jednoznačně přínosem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl práce byl naplněn na dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, např. včetně analýzy dat dle Google Analytics, klíčových slov. Analýzy obsahují i dílčí shrnutí, což je přínosné. V práci bylo také využito dotazníkové šetření. Celková analytická část mohla být ještě lépe shrnuta.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry, což je patrné hlavně při propojení analytické a návrhové části práce.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz, odpovídají současné situaci podniku a jsou přehledně zpracovány, včetně náhledů kampaní. Studentka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, zodpovědných osob a ekonomického zhodnocení. V závěru návrhové části by bylo dobré více zdůraznit přínosy návrhů.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá většinou vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. Je vhodné nepsát práci v 1. osobě. Některé obraty nejsoou stylisticky/na úrovni tohoto typu práce, např. Kap. 3.5 - jen 1 věty "Zde popíšu jednotlivé činnosti související s tvorbou a spuštění kampaní.", podobně text v Kap. 3.4.2. Text jedné věty v kapitole je málo.
Práce s informačními zdroji B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 150355