JURAČKA, J. Komplexní zařazení výukového systému TIMS do výuky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Student Jan Juračka zpracoval práci, která plně odpovídá požadavkům vedoucího a splňuje zadání. Jedinou poznámku mám k tomu, že student Juračka příliš nevyhledával konzultace, na druhé straně je pravda, že si požadavky ujasnil hned na počátku a že zadání bylo natolik jasné a srozumitelné, že konzultace byly vlastně zbytečné. Práce bude sloužit pro laboratorní výuku. Doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | C | 14/20 | |
Formální zpracování práce | A | 20/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Student měl za úkol vypracovat laboratorní úlohy pro předmět Přístupové s transportní sítě. Laboratorní úlohy měly být realizovány pomocí systému TIMS BISKIT. Samotná bakalářská práce je velmi rozsáhlá, ale přes polovinu jí tvoří zadání úloh a vzorové protokoly. Samotné úlohy jsou zpracovány velmi kvalitně. Obsahují teoretický úvod, podrobný postup i kontrolní otázky pro studenty. Co se týká vzorových protokolů, zdají se mě poněkud nešťastně zpracovány, protože neobsahují žádné naměřené průběhy získané během měření. Myslím, že by to pro pochopení daných úloh resp. principů velmi pomohlo. Dále mi není bohužel jasné, zdali navržené úlohy je možné simulovat i na softwarové verzi systému TIMS. Presto je práce jak po odborné tak po formální stránce na dobré úrovni a proto navrhuji známku A.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 48/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | C | 15/20 | |
Formální zpracování práce | A | 10/10 |
eVSKP id 32207