ŠIVELOVÁ, T. Marketingová komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kozumplík, Roman

Bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních částí, teoretické a analytické. V teoretické části autorka vymezuje základní teoretické východiska pro zpracování bakalářské práce. Pozornost je zaměřena zejména na oblast marketingové komunikace, základních definic pojmů a popis využití forem marketingové komunikace v praxi. Analytická část obsahuje základní popis činnosti společnosti Vinum Moravicum a.s. a současný stav její marketingové komunikace. Základním metodou pro analýzu marketingové komunikace byla zvolena vhodná metoda pro vstupní analýzu - SWOT analýza. V praktické části práce po stručném představení společnosti Vinum Moravicum a.s, Bzenec, její produkci, službách se autorka věnuje analýze marketingového prostředí, které ovlivňuje hodnocenou společnost, v rámci regionu slovácké vinařské podoblasti. Autorka v rámci práce srovnávala mimo jiné také cenovou úroveň v rámci sedmi vinařských firem. Zde by bylo vhodné uvést, jestli byl počet lahví započtených do průměrné ceny u všech vinařských firem stejný, aby nebyl výsledek průměrné ceny zkreslen. Jako velmi pozitivní lze hodnotit provedené dotazníkové šetření uskutečněné autorkou, s výstižně zvolenými otázkami, které dávají průzkumu seriózní vypovídající hodnotu pro zjištění znalosti spotřebitelů o značce Vinum Moravicum a.s., které ukazuje spotřebitelské vnímání obchodní značky na vinařském trhu. Na základě zjištění z dotazníkového šetření pomocí kvantitativní metody je v závěrečné části práce navržena nová struktura marketingového mixu, která zasahuje do všech oblastí současného trendu marketingové komunikace v rámci sociálních sítí, internetu, odborných výstav, kulturních akcí se zaměřením na vinařskou problematiku. Celý marketingový mix je vhodně doplněn také finančním přehledem s celkovým harmonogramem jednotlivých dílčích etap. Navrhované následné on-line dotazníkové šetření probíhající v průběhu a po skončení marketingových aktivit by bylo vhodné doplnit konkrétním obsahovým návrhem dotazníku. Bakalářská práce má jednoznačný přínos pro společnost v podobě návrhu modifikovaného marketingového mixu spolu s návrhem jeho implementace. Je tak reálně prakticky využitelná a může sloužit managementu společnosti jako podklad pro další rozhodování o marketingovém způsobu komunikace společnosti v dalším období. Celá práce je psána velmi srozumitelně za využití odborného jazyka a stylu na požadované úrovni. Za účelem zvýšení přehlednosti je vhodně graficky doplněna grafy, obrázky. Celkový dojem z předložené práce je pozitivní.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 84763