LÍČENÍK, T. Solární systém pro ohřev TUV [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.
Student v průběhu zpracování bakalářské práce pracoval systematicky, samostatně zpracovával podklady a vyhledával informace k řešenému problému. Tomáš Líčeník prokázal, že je schopen samostatně zpracovat zadaný úkol v požadované kvalitě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Bakalářská práce má na první pohled pěknou grafickou a stylistickou úpravu a svým obsahem splňuje podmínky zadání. K celé práci bych měl pouze dvě drobné připomínky: V kapitole 6.2 je chybně uvedeno, že k ohřevu 200 l vody je třeba dodat 41.9 kWh tepla.Na další výpočet však tato chyba nemá vliv neboť je dále počítáno se správnou hodnotou. V kapitole 6.2 (tabulka 6.2:Celkové náklady) jsou v tabulce zbytečně uvedeny 2 sloupce se stejnými hodnotami a to sloupce: Zisk ze dvou kolektorů a pokrytí ohřevu vody kolektory.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 12423