HAMPLOVÁ, K. Průběh zakázky ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
I přes zjištěné nedostatky je vypracovaná bakalářská práce je na dobré úrovni.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Bakalantka vypracovala práci na velmi kvalitní úrovni, čímž naplnila stanovené cíle. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Při zpracování jednotlivých části došlo k drobným odchylkám, které nemají významný dopad na dosažené výsledky. Samotný postup řešení bakalářské práce odpovídá tématu práce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Bakalantka zpracovala jednotlivé oblasti analytické části na dobré úrovni. Pro lepší úroveň práce by však bylo vhodné provést důkladnější popis některých dílčích částí. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Vypracované návrhy jsou na standardní úrovni bakalářských prací. Jejich podoba a rozpracovanost je na dobré úrovni. Nicméně, vzhledem k jejich zaměření by bylo mnohem přínosnější, pokud by byly lépe rozpracované a popsané včetně jejich zhodnocení (náklady a potenciální přínosy). Využitelnost návrhů je tak významně ovlivněna náklady na jejich realizaci. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Vzhledem k požadavkům na formát obsahuje bakalářská práce chyby (kvalita vložených objektů, jazyková úroveň), které v celkovém měřítku významně nesnižují kvalitu celé práce. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Použité zdroje plně odpovídají zadanému tématu a jejich využití (s drobnými nedostatky) je na odpovídající úrovni bakalářské práce. |
Práce je vhodně strukturovaná. 1. teroetická část je přiměřená obsahem i rozsahem, obsahuje vše podstatné. Ve 2. analytické části slečna Hamplová popisuje denní rutinu a procesy ve společnosti Brose. Snaží se vtěsnat příliš mnoho informací do omezeného bloku a pro čtenáře neznalého detailů, bude pochopení komplikované až nemožné. Ve 3. návrhové části je několik konkrétních návrhů ke zplepšení, ovšem jejich přínos je diskutabilní. Obsahuje zejména pohled kolektivu výrobního personálu a chybí pohled vedení společnosti. Cením si dotazníkového průzkumu u výrobních zaměstnanců. Zpětná vazba je velmi důležitá a zjištěním se budeme pečlivě věnovat. Návrh na zrušení programu chy.stat nebo přesunutí skladu ukazují na nedostatečné pochopení požadavků vedení společnosti. Jsou to komplexní témata a pouhé konstatování o zrušení, bez porovnání přínosů a ztrát, je unáhlené. Ekonomická rozvaha chybí a šíře těchto témat dalece převyšuje možný rozsah bakalářské práce. Citace a externí zdroje jsem neověřoval. Slečna Hamplová však věnovala veliké množství času tomu, aby přímo s výrobním týmem a jeho členy načerpala potřebné informace o provozu společnosti.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | E | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji | C | ||
Splnění stanovených cílů | D |
eVSKP id 110992