POLÍVKA, R. Trh zemního plynu v ČR segmentu maloodběr a jeho efektivní akviziční kanály [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Analytická část práce je zpracována dobře, oceňuji zpracování přehledu trhu zemního plynu pro domácnosti v ČR a porovnání základních tržních parametrů s okolními evropskými zeměmi. Návrhy navazují na závěry z analýz. Detailněji je rozpracován návrh zřízení telemarketingového centra, který je ve formě projektového záměru. Otázka k obhajobě: Pro zřizované telemarketingové centrum neuvažujete o investici do specializovaného software. Proč? Opravdu lze provoz centra na odpovídající úrovni zajistit na bázi MS Office?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Některé tabulky a grafy jsou velmi obtížně čitelné. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
V diplomové práci jsem kladně hodnotila jasně stanovený cíl, kterého se autor v analytické části snažil dosáhnout, a také důkladně zpracovanou teoretickou část. Autor výstižně popsal situaci na trhu, její vývoj a situační analýzu a positioning společnosti. Na druhou stranu v praktické části mohla být navržena krom 2 základních opatření (a jednoho doplňkového v podobě asistenčních služeb) – interní CC a další produkt, také další opatření. Velmi kladně hodnotím detailní ekonomickou rozvahu interního call centra včetně návrhu řešení CRM a benchmarkovou analýzu s externím. Návrh nového produktu s plovoucí cenou a nezávaznou délkou kontraktu by bylo vhodné doplnit analýzou rizik implementace takového produktu (hedging nákupu produktu, churn rate (procento odchodu) zákazníků při změně ceny, dopad na aktivní volání tradičního produktu atd.) a ekonomickou rozvahu – kolik smluv by pasivní nabídka produktu přinesla apod. Autor využil širokou škálu informačních zdrojů jak v teoretické, tak v praktické části diplomové práce a vhodně je sám interpretoval, hlavně v podobě vlastních analýz a grafů. U citace z některých zdrojů jsem považovala rozsah citovaných pasáží za nadbytečný, u některých citací by bylo vhodné vysvětlit uváděné zkratky. Věřím, že autor v praxi daných navrhovaných výsledků jako zodpovědná osoba v interním call centru se svěřeným týmem dosáhne. Celkově hodnotím práci jako velmi dobrou a doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 65663