VELIČKOVÁ, D. Marketingový mix služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka od samotného počátku projevovala velký zájem o problematiku bakalářské práce. Na práci pracovala již od září 2013. Z důvodu bezprostřední realizace některých návrhů autorka vhodně doplňuje práci také o hodnocení návrhu, které je postaveno na reálných výsledcích. Práce jednoznačně prokazuje schopnost autorky aplikovat získané teoretické poznatky do praxe. Práci doporučuji k obhajobě a hodnotím souhrnnou známkou B Otázka k obhajobě: Jak vnímáte stále početnější skupinu seniorů, hledajících vhodné trávení volného času, jako možnou cílovou skupinu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kafoněk, Richard

Autorka nepracuje se zahraničními literárními zdroji, které by s ohledem na charakter práce byly velmi inspirativní a přínosné. V rámci analýzy konkurence autorka neřeší úroveň propagace firem na webu (úroveň stránek, dohledatelnost v katalozích, na mapách apod.)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 74075