VELIČKOVÁ, D. Marketingový mix služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Autorka od samotného počátku projevovala velký zájem o problematiku bakalářské práce. Na práci pracovala již od září 2013. Z důvodu bezprostřední realizace některých návrhů autorka vhodně doplňuje práci také o hodnocení návrhu, které je postaveno na reálných výsledcích. Práce jednoznačně prokazuje schopnost autorky aplikovat získané teoretické poznatky do praxe. Práci doporučuji k obhajobě a hodnotím souhrnnou známkou B Otázka k obhajobě: Jak vnímáte stále početnější skupinu seniorů, hledajících vhodné trávení volného času, jako možnou cílovou skupinu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Autorka nepracuje se zahraničními literárními zdroji, které by s ohledem na charakter práce byly velmi inspirativní a přínosné. V rámci analýzy konkurence autorka neřeší úroveň propagace firem na webu (úroveň stránek, dohledatelnost v katalozích, na mapách apod.)
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 74075