LEICHMANNOVÁ, T. Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

Předložená diplomová práce představuje kvalitní podklad, který pomůže podniku zefektivnit vlastní podnikové aktivity a vytvořit adekvátní prostor a rezervy pro další rozvoj v oblasti marketingových činností. Otázka 1: Jaké jsou předpokládané přínosy z uvedených návrhů ve finančním vyjádření? Otázka 2: Uvádíte, že autovrak je považován za nebezpečný odpad. Jakým způsobem je řešeno nakládání s nebezpečnými odpady na Slovensku? Otázka 3: Jaká je úroveň konkurence z hlediska autorizovaných prodejců jiných značek?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Diplomová práce naplňuje stanovený cíl na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Zvolený postup a struktura diplomové práce odpovídá zadanému tématu. Drobné výtky mám k naplňování stanovených teoretických rámců v provedené analytické části.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Provedená analytická část diplomové práce je na dobré úrovni. Na několika místech však zjištěné výsledky mají slabší interpretaci, čímž je snížený i základ pro návrhovou část práce.
Praktická využitelnost výsledků B Jednotlivé návrhy, uvedené v diplomové práci, lze považovat za odpovídající zaměření tématu a stanovenému cíli. Výsledky diplomové práce Lze tak lze považovat za vhodné podklady pro rozvoj obchodních aktivit.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Diplomová práce má nesourodý formát obrazových objektů. Práce obsahuje řadu překlepů a gramatických chyb. Diplomantka používá ve formulaci nevhodně množné číslo, čímž je vyvoláván dojem více autorů.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Kontrola diplomové práce v prostředí systému THESES zjistila 19 % shodu. Po manuální kontrole práce konstatuji, že ke shodě došlo převážně v teoretické části práce, a to u takových částí, které je velmi obtížné zformulovat v jiné podobě. U všech vymezených shod jsou uvedeny citace použitých zdrojů. Předloženou diplomovou práci považuji – i přes vysokou předpokládanou shodu – za v zásadě originální dílo. Zvolené zdroje jsou na úrovni a odpovídají zadanému tématu. Citace uvedených zdrojů odpovídají požadavkům na VŠKP. Za nevhodné považuji citace u obrázků, kdy není využito přímé citace i když by měla být. Citace v textové části diplomové práce nejsou v odpovídajícím formátu vzhledem k použitému harvardskému stylu. Za mírný nedostatek považuji slabší kombinování zdrojů v teoretické části práce.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Dvořák, Jiří

Cílem práce bylo navrhnout změny v marketingovém mixu, které povedou k jeho zlepšení. Autorka odborně shrnula teoretická východiska práce. V analytické části lze zaznamenat, že má skvělý přehled o interních chodech společnosti. Návrhy, které předložila jsou logické a dobře uchopitelné a společnost může s těmito návrhy velice jednoduše pracovat. Autorka předložila i časový harmonogram, který může společnosti pomoci postupně zavést změny. Hlavní cíl práce byl naplněn, práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 143025